Conform prevederilor Legii nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
Secretarul General al Comunei – Viorel CRĂCIUN
Telefon: +40/241/856.207
Program de lucru cu publicul:
….
Pentru exercitarea drepturilor dumneavoastră sau pentru a obține informații suplimentare asupra prelucrării datelor cu caracter personal, vă puteți adresa responsabilului cu protecția datelor personale din cadrul Primăriei comunei Aliman prin:
Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.
Conform art. 22 din Legea nr. 544/2001, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale poate face plângere la secția contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorității ori al instituției publice.
– Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut de la art.7 din lege.
Legislație
• Legea nr. 544/2001 din 12.10.2001 cu modificările și completările ulterioare, privind liberul acces la informațiile de interes public
• Norme metodologice de aplicare ale Legii nr. 544/2001
Documente utile Legea nr. 544/2001
• Forumular tip pentru solicitarea de informație publică
• Formular tip pentru reclamație administrativă (1)
• Formular tip pentru reclamație administrativă (2)
Rapoarte
Rapoartele aferente L544/2001 pot fi accesate aici
Rapoartele aferente L52/2003 pot fi accesate aici
Lista cuprinzând documentele de interes public produse și / sau gestionate prin aparatul de specialitate, altele decât cele puse la dispoziție din oficiu și care se comunică în condițiile art. 7 din Legea 544/2001
Str. Principală nr. 40, CP 907025, jud. Constanța
Telefon: 0241/856207 • Luni-Vineri, 8:00 – 16:00