Anunturi Generale|

În conformitate cu prevederile Art. X din O.U.G. nr. 107/2024 pentru reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare în domeniul gestionării creanțelor bugetare și a deficitului bugetar pentru bugetul general consolidat al României în anul 2024, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare, în cazul obligațiilor bugetare restante la data de 31 august 2024, inclusiv, datorate bugetelor locale, prevederile art. I-XVI, cu excepția art. XI și XII din ordonanța de urgență, se aplică de către unitățile administrativ-teritoriale, opțional, cu condiția ca aplicarea acestor prevederi să fie stabilită prin hotărâre a consiliului local. Odată cu alegerea opțiunii, consiliul local aprobă și procedura de acordare a anulării unor obligații bugetare, cu respectarea dispozițiilor art. I-XVI, cu excepția art. XI și XII din ordonanța de urgență.

     Ținând cont de prevederile legale menționate mai sus, Consiliul Local Aliman, prin Hotărârea nr. 68/18.11.2024, a aprobat Procedura de anulare a accesoriilor aferente obligațiilor bugetare restante la data de 31 august 2024, inclusiv a creanțelor de natură fiscală datorate bugetului local al comunei Aliman, județul Constanța.

Comments are closed.

Close Search Window
Sari la conținut