
ANUNT
11.05.2022
Primaria Aliman, a publicat un anunt
privind rezultatul final
la concursul de
recrutare pentru ocuparea unui post
vacat de executie de referent cls. III,
grad prof. asistent, in cadrul
Compartimentului Stare Civila, Resurse
Umane. Descarca
de aici ... (.pdf)
ANUNT
17.05.2022
Primaria Aliman, a publicat un anunt
privind rezultatul final
la concursul de
recrutare pentru ocuparea a doua functii
publice de executie de referent cls. III,
grad prof. superior, in cadrul
Compartimentului Impozite si Taxe Locale. Descarca
de aici ... (.pdf)
ANUNT
11.05.2022
Primaria Aliman, a publicat un anunt
privind rezultatul selectiei de dosare
la concursul de
recrutare pentru ocuparea unui post
vacat de executie de referent cls. III,
grad prof. asistent, in cadrul
Compartimentului Stare Civila, Resurse
Umane. Descarca
de aici ... (.pdf)
ANUNT
11.05.2022
Primaria Aliman, a publicat un anunt
privind rezultatul selectiei de dosare
la concursul de
recrutare pentru ocuparea functiei
publice de executie de referent cls. III,
grad prof. superior, in cadrul
Compartimentului Impozite si Taxe Locale. Descarca
de aici ... (.pdf)
ANUNT
15.04.2022
Primaria Aliman, a publicat un anunt
privind organizarea in data de
16.05.2022, ora 10.00 a unui concurs de
recrutare pentru ocuparea a unui post
vacat de executie de referent cls. III,
grad prof. asistent, in cadrul
Compartimentului Stare Civila, Resurse
Umane. Descarca
de aici ... (.rar)
ANUNT
15.04.2022
Primaria Aliman, a publicat un anunt
privind organizarea in data de
16.05.2022, ora 10.00 a unui concurs de
recrutare pentru ocuparea a 2 posturi
vacate de executie de referent cls. III,
grad prof. superior, in cadrul
Compartimentului Impozite si Taxe Locale. Descarca
de aici ... (.rar)
ANUNT
14.03.2022
Primaria
Aliman, a publicat lista cu punctele de
recenzare de la nivelul judetului
Constanta. Descarca
de aici ... (.xls)



ANUNT
20.12.2021
Începând din 20 decembrie 2021, formularul digital de intrare în România poate fi completat electronic, accesând site-ul https://plf.gov.ro/
Cine completează Formularul digital de intrare în România?
Formularul se completează de către toate persoanele care intră în România și călătoresc cu avionul, trenul, mijloace de transport rutiere sau navale.
Unde pot accesa formularul digital de intrare în România?
Formularul digital poate fi generat electronic prin intermediul platformei https://plf.gov.ro, dezvoltată de Serviciul de Telecomunicații Speciale pe baza cerințelor operaționale ale Ministerului Sănătății. Pentru eliberarea formularului este necesară autentificarea cu o adresă de e-mail, unde utilizatorul primește un link de acces. Ulterior, se completează câmpurile cu datele solicitate. Pașii sunt similari cu cei pentru generarea certificatului digital UE COVID.
Când completez formularul?
Formularul se completează cu maximum 24 de ore înainte de a intra în România sau în termen de 24 de ore de la trecerea frontierei. Acesta poate fi completat electronic de pe telefonul mobil, tabletă sau calculator și nu trebuie tipărit.
Ce se întâmplă cu cetățenii care vor veni fără plf?
Persoanele care se prezintă la punctele de trecere a frontierei fără formular vor avea obligativitatea de a-l completa într-un termen de 24 de ore. Necompletarea Formularului digital de intrare în România se sancționează cu amendă de la 2.000 lei la 3.000 lei.
Cine verifică plf-ul în punctele de frontieră?
La intrarea în țară, după verificarea cărții de identitate/pașaportului, în sistemul informatic al Poliției de Frontieră va fi afișat dacă persoana a completat formularul.
Dacă sunt persoane din aceeași familie care călătoresc împreună, completează toți formularul?
În cazul în care membrii unei familii călătoresc împreună, formularul poate fi completat de un singur membru adult pentru toți membrii familiei.
Minorii completează formularul?
Pentru minorii care intră pe teritoriul României, obligația de a completa formularul revine părinților, tutorelui sau reprezentatului legal.
Ce date introduc în formular?
1. CNP și celelalte date de călătorie pentru cetățenii care călătoresc cu carte de identitate românească.
2. Datele din pașaport sau din cartea de identitate, pentru persoanele care nu călătoresc în baza cărții de identitate românești.
Informațiile referitoare la mijloacele de transport sunt cele de pe biletele de călătorie.
Trebuie să introduc toate țările prin care am trecut?
În formular se introduc datele despre țara în care am călătorit, dar și cele ale țărilor pe care le-am tranzitat în ultimele 14 zile. Declararea unor date false în Formularul digital de intrare în România intră sub incidența prevederile Codului Penal și se pedepsește conform legii.
Dacă am greșit, pot edita formularul?
Odată salvat, formularul nu mai poate fi modificat. Dacă doriți să actualizați informațiile din formular, puteți să îl completați încă o dată și să salvați. Toate formularele pe care le-ați completat la intrarea în țara noastră pot fi vizualizate în meniul „Listă formulare” din aplicație.
Ce se întâmplă cu formularele după completare?
Formularul ajută personalul medical să realizeze anchetele epidemiologice și să asigure măsurile sanitare în sprijinul populației. Pe baza datelor din formular, direcțiile de sănătate publică vor putea identifica și lua legătura mai ușor cu persoanele care au intrat în contact, în timpul călătoriei, cu un cetățean infectat cu virusul SARS-CoV-2.
Unde se stochează datele din formular?
Toate formularele se stochează în infrastructura de comunicații a statului român. Datele sunt protejate fizic și juridic și nu sunt transmise către terțe persoane.
Cine are acces la datele personale completate în formular?
Datele completate în formular sunt accesate doar de angajații autorizați ai direcțiilor de sănătate publică și pot fi folosite strict cu scopul desfășurării anchetelor epidemiologice. STS asigură măsurile specifice de securitate cibernetică ale sistemului informatic de eliberare a formularului digital de intrare în România.
Dacă nu am adresă de e-mail cum completez formularul?
Persoanele care nu dețin o adresă de e-mail se pot adresa aparținătorilor sau unor persoane apropiate de încredere, pentru a completa formularul cu datele personale.
ANUNT
10.12.2021
Comitetul Local pentru Situatii de
Urgenta
Aliman, a publicat Hotararea nr. 1 a
CLSU privind dispunerea masurilor de
preventie ia raspandirii
infectarii cu virusul SARS COV 2. Descarca
Hotararea de aici ... (.pdf)
ANUNT
06.12.2021
Primăria comunei
Aliman, are in vedere atribuirea unui
contract de achizitie pentru executarea
unor lucrari de intretinere strazi
pietruite din com. Aliman, jud.
Constanta. Descarca
anuntul complet aici ... (.pdf)
ANUNT
23.09.2021
Primăria comunei
Aliman, a publicat un anunt privind
atribuirea contractului de achizitie de
lucrari privind executarea unui put
foraj pentru alimentarea cu apa in
localitatea Floriile, com. Aliman, jud.
Constanta. Descarca
anuntul complet aici ... (.pdf)
ANUNT
01.12.2020
Primăria comunei
Aliman, a publicat Hotararea Comitetului
Judetean pentru Situatii de Urgenta
privind carantinarea comunei Aliman
incepand cu data de 02.12.2020 incepand
cu ora 08:00, timp de 14 zile. Descarca
anuntul complet aici ... (.pdf)
ANUNT
22.04.2020
Primăria comunei
Aliman, a publicat un anunt referitor la
regulamentul privind gestionarea
situatiilor de urgenta generate de
fenomene meteorologice periculoase avand
ca efect producerea secetei pedologice. Descarca
anuntul complet aici ... (.pdf)
Descarca modelul de Înştiinţare cu
privire la pierderile produse culturilor
agicole de calamitaţile naturale
(secetă) - (depusă în baza OMADR
nr.97/2020 / OMAI nr.63/2020) (.doc)
Acesta poate fi transmis prin email la
adresa:
primaria.aliman@gmail.com cat
si pe fax: 0241856207 sau 0241856222.
ANUNT
22.04.2020
Primăria comunei
Aliman, a publicat un anunt cu privire
la modalitatea înregistrării deceselor
și nașterilor la nivelul Primăriei
comunei Aliman, compartiment Stare
Civilă, pe perioada Stării de Urgență. Descarca
anuntul complet aici ... (.pdf)
ANUNT
03.04.2020
Primăria comunei
Aliman, a publicat procedura de
declarare si inregistrare a actelor de
deces in perioada Starii de Urgenta. Descarca
anuntul complet aici ... (.pdf)
ANUNT
03.04.2020
Primăria comunei
Aliman, a publicat procedura de
declarare a casatoriilor in perioada
Starii de Urgenta. Descarca
anuntul complet aici ... (.pdf)
ANUNT
02.03.2020
Primăria comunei
Aliman, a publicat un anunt privind
organizarea unui concurs pentru ocuparea
functiei contractuale vacante de sofer
microbuz scolar. Descarca
anuntul complet aici ... (.pdf)
ANUNT
27.02.2020
Primăria comunei
Aliman, a publicat un anunt transmis de
Prefectura jud. Constanta privind
masurile care trebuie luate pentru
prevenirea infectiei cu COVID19. Descarca
anuntul complet aici ... (.pdf)
ANUNT
01.04.2019
Primăria comunei
Aliman, a publicat un anunt privind
organizarea unei licitatii publice
deschise cu strigare. Descarca
anuntul complet aici ... (.pdf)
ANUNT
11.03.2019
Primăria comunei
Aliman, a publicat un anunt privind
organizarea unei licitatii publice
deschise cu strigare. Descarca
anuntul complet aici ... (.pdf)
|